söndag 23 maj 2010

Helgen...

...har nått sitt slut! Söndagskvällen har infunnit sig! Stolt över min man och pappa sitter jag här och blickar ut över ett stilrent och väldigt lyckat insynsskydd vid den stenlagda altanen i vår trädgård. Ett plank/staket har blivit byggt och ska målas så snart träet torkat ordentligt... Detta var ett projekt som knappt hann skrivas på "göra listan" tills det var färdigt! Tur att man är omgiven av en händig familj som har samma tanke om att få saker och ting gjorde när väl projketet är planlagt. Bilder kommer när jag känner mig nöjd med både färg, växter och sten som ska ligga under. Lär väl prova olika saker innan vi når ett slutresultat!
Nu kanske vår nya familjemedlem, som säkert bara väntat på att både jag och pappa skulle känna oss lugna och nöjda, tittar ut i veckan? Spänningen ökar för varje dag som går...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar