torsdag 14 april 2011

Today was the day!

Idag var det då dags för lite intervju och beskådning av hemmet… Allt gick jättebra! En väldigt trevlig skribent kom hem till oss och vi pratade en stund om boende, inredning och lite annat. Dagen bjöd på sol vilket innebar att även lite utebilder kunde tas!

Det har varit ett par intensiva dagar där bland annat möbler har målats, klätts om, en ny lampa till H´s rum har inhandlats, en spegel, nya blommor (som var välbehövligt!) har hittat hem till oss och äntligen känns G´s rum helt färdigt. Detta har också inneburit att han flyttat ner och är sååå stolt över sitt nya, fina och stora rum (vägg i vägg med storebror).

Så nu sitter jag här, med en Latte i handen, från vår goda Nespressomaskin. Jag känner mig nöjd med min insats de senaste dagarna och hade tänkt visa upp denna i lite bilder här på bloggen. Ska bara sammanställa lite och låta den kreativa sidan komma fram!

Innan jag säger ”Trevlig kväll” måste jag berätta…En stor sak hände idag! Vår lillkille, på 10 månader, tog sina första steg!!! Av ren slump filmade jag honom med min iPhone just då! LYCKA!!!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar