söndag 1 maj 2011

Det spelar roll...


Vi mår bra när vi är inspirerade, när vi känner att det finns ett syfte med det vi omger oss med. När hemmet har en karaktär kan vi få en relation till det... Väldigt viktigt tycker jag!

Inläggen har inte blivit så många som jag hade önskat de senaste dagarna. Jag har fortfarande inte fått rätt på min dator och denna gamla loppan som jag skriver på tar lite tid... Tid som inte alltid finns när man vill hinna så mycket!

Tack söta grannar för en mysig och rolig kväll igår. Många skratt och saker som vi sent kommer glömma!

Nu bär det iväg på auktion.
Trevlig söndag på er!

1 kommentar:

  1. Tack själv söta ni, det var så himla kul :-)
    Inget minnesfoto på bloggen, skrattar ;-)))

    Ni har verkligen lyft ert hus ytterligare ett snäpp när man inte trodde det kunde bli. Så fint, vackert och personligt!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera