måndag 2 maj 2011

För ett år sedan...!


Så här satt vi ofta, för ett år sedan!

Kände på magen, pratade och längtade efter att gossen skulle komma. Vi visste att det var en liten pojke, en lillebror. En underbar känsla det där! En spänning och känsla man nog aldrig kan beskriva med ord... Just denna tiden, en månad innan det var dags, tyckte jag var underbar på det vis att allt var så nära. Jag mådde väldigt bra, hade en förväntansfull familj som var lika spända som jag, boade in i det sista, förberedde och kände mig faktiskt väldigt lugn. 

Nu sitter vi här, ett år senare, med fina G som staplar runt 11 månader gammal och underbara storebror som beskyddar, älskar och delar med sig av sin trygghet.

Det är fantastiskt att vara mamma!

2 kommentarer:

  1. Jennifer02 maj, 2011

    Du skriver så man blir rörd...
    Jag hade glömt den fantastiska känslan. Tack för påminnelsen. Kram

    SvaraRadera
  2. Känslan är en av de bästa! Kram på dig vännen!

    SvaraRadera