söndag 29 maj 2011

Min dag - mina pojkar... Underbart!


Morsdag går mot sitt slut...!

Jag blev uppvaktad imorse med frukost och presenter! En underbar söndag som inte kunde ha börjat bättre. Jag har alltid varit barnsligt förtjust i paket - fullkomligt älskar det! Lite extra roligt blir det såklart när dom är fint inslagna och gärna i en liten påse där man kan luska sig till vad det kanske kan vara.


Maken hade varit i den utsökta butiken Style & Living och inhandlat en DAY kudde (ett av många budskap som jag ville ha) och en söt lykta. Jag blev superglad och framförallt är det så underbart när barnen kommer med paketen i handen och med förväntansfull blick väntar på ens reaktion när man öppnar.


En extra kram till hela familjen och även världens bästa mamma - min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar