måndag 29 augusti 2011

Vi formar


"Vi formar våra hem
Sen formar dom oss."

- Winston Churchill -

Kursen igår var magisk! Vilken intressant dag... Lena är en underbar föreläsare. Jag gick därifrån fylld med energi och glad över att fått lära mig så mycket på bara en dag. Jag känner mig så inspirerad och vill vara kvar i de tankarna som jag hade när vi åkte därifrån. Vi var hemma hos Lena, i en supermysig miljö. Lena Andersson är inredare, utbildare och Feng Shui konsulent med starkt engagemang i färger och färgernas förmåga att förhöja och berika många aspekter i livet.

Man skulle komma dit lite hungrig... det bjöds på UTSÖKT mat innan föreläsningen.
Bilder visar lite av det hon bjöd på, hemlagat förstås. Recept på allt finns bland mina anteckningar.
Tog även nårgra detaljbilder från hennes utbildningsstudio.

Nu ska jag se om jag kan få bukt med mitt inflammerade öga...
Fotografering på torsdag med Magnussons, bilder på oss. Vill gärna inte se ut som en ödla (enligt största sonen!) då?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar