torsdag 22 september 2011

Min kväll igår!

En stund över, pojkarna sov så gott och maken var i Stockholm.
Jag satt i soffan, läste dagsfärska inrednings- och modetidningar, post och reklam.
Rev och klippte ut saker som tilltalade, till min inspirationsmapp
och kände suget efter nytt.

Läste om nya doften Burberry Body som väckte min nyfikenhet.
Jag gillar hela looken – från flaska till kampanj. Det ska vara en feminin och sensuell doft
som öppnar upp med grön absint, persika och fresia. Hjärtat består av rosor, iris och
sandelträ och basen av cashmirträ, vanilj, ambra och mysk.
Det säger mig inte så mycket, den måste upplevas.

Jag har haft flera Burberry dofter tidigare och älskar dom alla.
Min första var Burberry Brit, vilken jag förknippar med vår bröllopsdag.
Jag fick den för just detta tillfälle, så att doften skulle förknippa mig/oss om denna dag.
Underbar och självklart min favorit!

©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar