tisdag 25 oktober 2011

Se hösten som den mysiga tid det är...

Se hösten som den mysiga tid det är. Försök ta det lugnt (jag i min tur ska göra mitt bästa!) när vi går mot mörkare tider. Nu är det inomhus vi har att koncentrera oss på. Låt trädgården vila, efter en liten höststädning. Låt tända ljus lysa upp kvällarna. Har ni utomhusbelysning, glöm inte tända denna - varje kväll.

Jag och N hade en önskan om att få en braskamin när vårt hus byggdes.
Den installerades dagen efter vi flyttat in. Detta har vi aldrig ångrat!

Finns det ingen brasa eller kamin så håll till godo med att tända ljus istället, det är precis lika mysigt.
Det gäller att njuta och ta tillvara på dagarna och kvällarna - alltid!

Bilderna är tagna på Krapperup!


©

1 kommentar:

  1. Hej! Jag är nyfiken på och hoppas att du vill skriva om besöket av Lena från Kontrast:) Tack för en fin blogg! Kram Jenny

    SvaraRadera