onsdag 2 november 2011

En succémiddag!


Kraven har höjts, variation har varit efterlängtad, det ska vara gott och näringsrikt...
Vad ska vi göra för att tillfredsställa våra middagsbehov?

Nu har vi tagit tag i något som vi pratat om länge, men varit skeptiska.
Framförallt har jag varit lite tveksam då jag är liiiiite kräsen
och inte alls säker på att den utvalda
menyn kommer passa mina smaklökar.
Men jag har intalat mig själv att om man inte provar
så vet man inte (är jag fem år gammal, eller?).
Varannan vecka, tror jag att vi bokade (?),
kommer en matkasse hemlevererad till oss med
fem olika middagar som ska tillagas.
Vi har valt leverans från Citygross då deras kött är outstanding!

Igår var det succé!
Vi stod tillsammans i köket (det bästa som finns!)
och tillagade basilikabiffar med potatismos och höstgrönsaker.
Sååååå gott!

Lovar att återkomma igen i ärendet...
Ska göra en utvärdering!

©

1 kommentar:

  1. Det låter gott!
    Det ser gott ut!
    och det verkar som det smakade gott!

    Får jag smaka? :)

    SvaraRadera