torsdag 22 december 2011

I sista stund...


...och i hopp om att de kommer fram innan jul är dom skickade - julkorten!

Är det bara jag som alltid är sent ute? Varför sätter jag mig aldrig ner i god tid för att förbereda och lägga dom i den lilla julpåse man får från posten (som ska skickas innan den 16 december). Istället väntar jag in i det sista (undras om jag innerst inne tycker att detta har blivit en sport?), kommer på att jag nog ska göra korten själv för att få den där speciella känslan. Så jag fotar, skriver ut, klipper och klistrar som en tok sista kvällen man kan skicka med de traditionella "året runt" frimärkena. Julkort gjorda med omtanke blandat med en aningens, aningens stress...?!

Idag blir det en lyxig dag på jobb som jag ser fram emot!

Tjingeling!

 
©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar