tisdag 3 januari 2012

Jag försöker...


...tänka lite Feng Shui! Ska på och läsa lite mer om det igen, jag var flitig med det ett tag i höstas och känner att det är dags att ta upp det igen. Ska även kontakta Lena på Kontrast som skulle kommit hem till oss i Oktober, för att råda lite om vad vi kunde förändra i vår nuvarande hemmiljö. Men sen kom vi på andra planer, sådär utan att vara direkt förberedda, huset såldes och vi är på väg mot nytt. Så nu vill jag att Lena istället kommer till vårt blivande hem. Egentligen innan vi börjar möblera för mycket, men vi får se vad som hinns med. Jag hinner kanske bli så påläst att jag Feng Shuiar helt själv... ;-) Eller inte!

Visst är bilderna ovan vackra - en harmonisk helhet. Hittade dom igår när jag fixade lite med mina moodboards. Bilderna är från Sköna Hem tagna i Stockholms skärgård och huset är inrett av Simon Davis från TV3:s inredningsprogram Simon & Tomas.

Trevlig tisdag på er!

©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar