söndag 19 februari 2012

I dagens tider...


...blir det inte så mycket pics hemifrån!
Jag brukar vara duktig med att fotografera olika förändringar här hemma, men just nu står det flyttkartonger runt varje hörn som jag försöker se förbi (?) för att det inte ska stjäla för mycket av hemmiljöns goda energi. Det piffas och fixas inte så mycket just denna period.
Wonder why?

Får hoppas att det blir mer av den sorten när vi väl flyttat (1 ½ månad kvar...yiehooo!).
Därför hoppas jag att ni kan hålla tillgodo med vad vår resa dit har att erbjuda.
Inspirationsmässigt och olika besök här och där.

Jag har HELT nya projekt på gång nästa vecka som ska bli så fantastiskt roliga!
Hoppas det blir någonting av det och i så fall lovar jag att återkomma i detta ärende.
Det har inte med nya huset att göra...

Ha en skön söndag kära vänner!

©







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar