torsdag 26 april 2012

Tidsinställda blogginlägg…?

Jag har fått frågan här på bloggen om jag ofta schemalägger mina blogginlägg, om jag förbereder för att sedan sätta tid och datum på när de ska presenteras?

Det händer, givetvis. Men endast dagtid då jag jobbar. Läser ni ett nytt inlägg under dagen en vanlig vardag så har jag ofta förberett det på morgonen (med andra ord är schemaläggningen inte flera dagar gammal!). Men så när som på alltid lägger jag ut det direkt när det skrivs.

Men som sagt, ibland är det nödvändigt då jag inte har bloggandet som min heltidssysselsättning. Mitt fotograferande på Magnussons är mitt jobb och prioritet nummer ett under vardagarna. En väldigt rolig sådan!
Nu väntar en speciell fotografering på morgonkvisten... Bilder som jag kanske kan visa under dagen eller imorgon. Kommer även marknadsföras på Magnussons blogg. Ett unikt och speciellt hus i vitt, vitt, vitt.

Ha en härlig torsdag!






©

2 kommentarer:

  1. Vilken helt underbart bra blogg jag hittade, och vilket hus ni har... en dröm att inreda! Ska ta mig tid sen och kolla igenom den, har nu en hungrig tjatig dotter bredvid! MARTINA

    SvaraRadera
  2. Hej Martina,

    Välkommen hit! Ingen blir gladare än jag över nya fina läsare. :-) Det där med att hitta tid känns igen, har precis landat i soffan (kl 21.30) efter att ha nattat, tvättat och röjt kvällens fix. ;-)

    Hoppas du kikar in snart igen!

    Kram T

    SvaraRadera