fredag 27 april 2012

Vad är klockan?



Utan att maken vet om det så har han köpt en present till mig. Eller ja, jag fick lite fritt space att handla på Style & Living efter min födelsedag (och det har dröjt till nu, är det klokt?!).

Skönheten ovan ska bli min, den ska bara minskas in lite i måtten till mina klena handleder. :-) Det är märket Triwa och ja, jag valde en vit även om den gröna såg sanslöst tilltalande ut. Här kör vi på det säkra före det osäkra.

Vill passa på att berömma tjejerna på Style & Living som alltid bemöter med ett professionellt och trevligt sätt. Hur hjälpsamma som helst och det är ett sant nöje att bara gå in och kika lite. Ännu bättre när man hittar en supersnygg lykta (bild kommer!) samt denna urtjusiga klocka (som de nu har 25 % rabatt på!). Har ni inte varit där? Titta in vet jag!

Kram och hej!

©

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar