onsdag 5 september 2012

MÅNGA BESLUT!


Ibland önskar jag, lite sådär egoistiskt, att man bara kunde få släppa taget...
Inga beslut, funderingar, tankar eller åtagande.
Bara få leva i en bubbla och vara helt ovetande och harmonisk.
 
Senaste tiden har inneburit många val av olika slag
och det har tagit musten ur oss
(och nu syftar jag inte på val av badrumsgolv eller kökskran!).
Vi har inte hunnit landa mellan allt.
Nu hoppas jag att det snart lugnar ner sig.
Jag vill rensa huvudet och njuta av mina pojkar - lägga ALL energi på dom!
 
Bilder från vår söndag på Krapperup
där pojkarna älskar att springa runt i den fina parken,
fika på godsaker och titta på fiskarna i dammen.
Samla energi!

Tack vänner för kommentarer, mail, inlägg på facebook
och Instagram angående "Före och efter bilder".
Nu vet jag vad jag ska samla ihop och visa.
Perfekt!
 
Ha en fortsatt fin dag!
Kram T
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar