onsdag 28 november 2012

ADVENTSPÅSAR

Idag hade jag lite extra tid på morgon för pyssel ~ det ni! Till och med ett inlägg hanns med… Små adventspåsar stämplades till gossarna. En för varje morgon i december ~ innan självaste julafton. En tradition här hemma som de tycker är väldigt spännande och därav väldigt uppskattad. Gossarna är fortfarande så pass små att det inte tar udden av spänningen med julafton, istället blir det ett mysigare komplement till chokladkalender eller liknande. Sen är det något speciellt när jag och maken sitter några kvällar innan och fyller dessa med små saker som vi vet kommer gillas, hänger upp dom på ett rep där de varje dag beskådas och räknas ner.
 
Ha en fin dag mina vänner! Kram Therese
 
Ps. Har inte hunnit visa så mycket av mitt pysslande här hemma då det är mörkt när jag åker till och från jobb. Men till helgen hoppas jag kunna föreviga små granar och annat pyssel.
 

 

1 kommentar: