söndag 11 november 2012

SÖNDAG MED FIRANDE

Hej söndag och fina farsdag! Grattis till min fantastiska make och pojkarnas underbara pappa. Älskar dessa dagar då man har anledning att fira det makalösa med att vara förälder ~ att få uppvakta! Paketöppning i sängen, frukost framför kakelugnen och nu mys i soffan med film. Alla mina tre gossar samlade!
 
I eftermiddag lagas det middag med bror och familj till vår bästa pappa och svärfar! En perfekt söndag framför oss…
 
På bilden ser ni fina strutsfjädrar som jag satt i en flaska ~ ett vackert stilleben! Jag hade ju fördelen att vara med Annika på Tofsar & Ting när hon plockade upp nya varor och då låg dessa godsaker i en kartong. Var bara tvungen att köpa med mig två stycken hem. 
 
Ha en fin farsdag alla! Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar