tisdag 4 december 2012

ATT JULBAKA

Hej hej alla! Inte så många inredningsbilder från mig dessa dagar. Jag har fokuserat totalt på att julbaka (vilket jag inte är van vid). Jag är inte direkt huslig av mig gällande mat, bak och annat. Inte riktigt min grej. Men nu kan man väl säga att jag gått ”bananas”... totalt!!! Saffransbiscotti, lussekatter, pepparkakor, kokostoppar, nötkaka, kanelkola, kokosbollar doppade i choklad, rocky road, mandellängd med kräm och med assistans från fina mamma även biskvier. Denna helg har varit en tid i köket! Har inte ens adventspysslat färdigt. Men det beror ju även på att det kom ett golv mellan som jag målat fyra gånger. Nu ska där ju även inredas...
 
Först jobb och sen vet man vad kvällen har att erbjuda! ;) Kram Therese


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar